Weboldallal a stagnálás ellen

Három éve hogy belekezdtem abba a tevékenységbe, ami úgy érzem, hogy az utam, a jövőm, egyszerűen szeretem csinálni és a visszajelzésekből bátran mondhatom, hogy jól is csinálom. Ma már azt mondhatom, hogy a munkám a hobbym, ami ráadásul elég jövedelmező is úgy, hogy a tevékenységem által segíteni tudok számos olyan vállalkozónak, vállalkozásnak, akik profiljukat tekintve nagyon jó termékkel vagy szolgáltatással rendelkeznek, jól is szervezik cégüket, de valamiért megtorpantak, nem tudnak fejlődni, és mint tudjuk a stagnálás csak ideig óráig érhető el, előbb utóbb a mércének billennie kell lefelé, vagy felfelé.

Rengetek típus problémával találkozom, hiszen most már számos vállalkozással lefolytatott  közös projekt után azt tudom mondani, hogy van 10-12 olyan tipikus hiba, amit a vállaltvezetők elkövetnek. Az egyik ilyen terület a média, azon belül is a neten törtnő megjelenés. A weblap készítése tipikus példa, mert fogalmuk sincs a cégvezetőknek általában, hogy milyen lehetőségek rejlenek ma már egy jól elkészített, motorikusan tökéletesen felépített, egyedi weboldalban, főleg, ha kiegészítő szolgáltatásként mondjuk még a linképítést is igénybe vesszük az egyedi honlap mellé.

Hiszen gondoljunk csak bele, hogy egy idő után már kifogyunk a marketing ötletekből. Szájról szájra terjed hírünk, de nyilván a kiszolgálás növekedése új munkaerő igényt von maga után. Egy új ember felvételének kitermeléséhez azonban jóval több új ügyfélre lenne szükség. Ekkor azonban már az idővel is harcolunk, hiszen ha veszteséget termelünk akkor hanyatlásnak dönthetjük vállalkozásunk. Ekkor lehet kulcs szerepe egy egyedi, jól kialakított weboldalnak, hiszen minél profibb és tökéletesebb a felépítése mind tartalmilag, mind felépítésileg, annál előkelőbb helyet foglal el a keresők világában. És mint tudjuk egy ügyfél bármilyen kérdésével vagy szükségletével már jószerivel az internetet hívja segítségül, és az ott megjelenő találati listában 3, maximum 4 talált szolgáltató, megoldás az, amit valójában érdemileg meg is néz. Egyáltalán nem mindegy tehát, hogy például a google hányadik helyen hozza ki egy-egy kulcsszóra vállalatunkat a találati listában. Sokszor azok a cégek akik válsághelyzetbe kerülnek, és csak tartani tudják pozíciójukat nem is rendelkeznek weboldallal, így számomra 90 százalékban jó megoldást nyújtott ilyenkor egy megfelelő csapattal, tökéletesen kialakított, egyedi weboldal elkészítése.